Роздрукувати сторінку

Маркетинг, як навчальна дисципліна

« Назад

Слово «маркетинг» знайоме багатьом, але його значення трактується по-різному. Відомо понад 1000 визначень маркетингу, можливо, тому існують різні тлумачення його значення та функцій. Розвиток нової течії в науці управління — маркетингу — відбувалося динамічно, хоча і не безхмарно, долаючи перешкоди — неприкритий скептицизм і відверте несприйняття. Тим не менш, основними досягненнями найбільші світові компанії зобов'язані вдалому здійсненню маркетингу. Наша країна знаходиться на самому початку шляху. Як швидко ми зможемо наздогнати західних або хоча б російських підприємців? Це залежить від ступеня навченості і консерватизму керівників підприємств галузі.

Маркетинг — це творча управлінська діяльність, завдання якої полягає в розвитку ринку товарів, послуг і робочої сили.

Маркетинг

Викладання дисципліни визначається необхідним рівнем підготовки фахівців в області маркетингу.

Кінцева мета вивчення дисципліни — формування у майбутніх фахівців вказаних спеціальностей теоретичних знань в області маркетингу та навичок їх застосування у конкретних сферах економічної діяльності.

Завдання вивчення дисципліни визначаються вимогами, встановленими державним освітнім стандартом вищої професійної освіти до підготовки фахівців в області маркетингу.

В процесі вивчення дисципліни перед студентами ставляться наступні завдання:

- оволодіти базовими поняттями і основоположними принципами маркетингу;

- вивчити сутність, методи та напрямки комплексного дослідження товарного ринку;

- придбати навички дослідження маркетингової системи;

- навчитися проводити аналіз товару в системі маркетингу та товарної політики організації;

- ознайомитися з найбільш важливими елементами в системі маркетингових комунікацій;

- вивчити питання управління маркетингом в організації.

маркетингова-система

В результаті вивчення дисципліни студенти повинні:

а) знати:

- функції маркетингу;

- основні елементи системи маркетингових досліджень;

- головні напрями формування товарної політики організації;

- конкурентоспроможність товару в системі маркетингу;

- маркетингові структури організації;

- зміст програми маркетингу організації;

б) вміти:

- пов'язувати завдання формування ринкових результатів в основній сфері своєї практичної діяльності з завданнями маркетингу;

- координувати різні аспекти економічної діяльності з маркетинговою діяльністю для досягнення найкращих результатів;

в) мати уявлення про:

- методи дослідження товарного ринку;

- канали товароруху;

- вибору засобів реклами і способів її поширення.

маркетингові-комунікації

Свою увагу становленню та розвитку курсу приділяли такі науковці: Панкрухін А.П., Котлер Ф., Армстронг Г., Вонг В., Сондерс Дж. та ін.

Отже, якщо Вам потрібно замовити курсову роботу чи тези з курсу «Маркетинг» звертайтесь у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Колектив кваліфікованих фахівців Вам швидко та за помірну ціну допоможе у цьому.

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!