Маркетинг, як навчальна дисципліна
« Назад Слово «маркетинг» знайоме багатьом, але його значення трактується по-різному. Відомо понад 1000 визначень маркетингу, можливо, тому існують різні тлумачення його значення та функцій. Розвиток нової течії в науці управління — маркетингу — відбувалося динамічно, хоча і не безхмарно, долаючи перешкоди — неприкритий скептицизм і відверте несприйняття. Тим не менш, основними досягненнями найбільші світові компанії зобов'язані вдалому здійсненню маркетингу. Наша країна знаходиться на самому початку шляху. Як швидко ми зможемо наздогнати західних або хоча б російських підприємців? Це залежить від ступеня навченості і консерватизму керівників підприємств галузі. Маркетинг — це творча управлінська діяльність, завдання якої полягає в розвитку ринку товарів, послуг і робочої сили. Викладання дисципліни визначається необхідним рівнем підготовки фахівців в області маркетингу. Кінцева мета вивчення дисципліни — формування у майбутніх фахівців вказаних спеціальностей теоретичних знань в області маркетингу та навичок їх застосування у конкретних сферах економічної діяльності. Завдання вивчення дисципліни визначаються вимогами, встановленими державним освітнім стандартом вищої професійної освіти до підготовки фахівців в області маркетингу. В процесі вивчення дисципліни перед студентами ставляться наступні завдання: - оволодіти базовими поняттями і основоположними принципами маркетингу; - вивчити сутність, методи та напрямки комплексного дослідження товарного ринку; - придбати навички дослідження маркетингової системи; - навчитися проводити аналіз товару в системі маркетингу та товарної політики організації; - ознайомитися з найбільш важливими елементами в системі маркетингових комунікацій; - вивчити питання управління маркетингом в організації. В результаті вивчення дисципліни студенти повинні: а) знати: - функції маркетингу; - основні елементи системи маркетингових досліджень; - головні напрями формування товарної політики організації; - конкурентоспроможність товару в системі маркетингу; - маркетингові структури організації; - зміст програми маркетингу організації; б) вміти: - пов'язувати завдання формування ринкових результатів в основній сфері своєї практичної діяльності з завданнями маркетингу; - координувати різні аспекти економічної діяльності з маркетинговою діяльністю для досягнення найкращих результатів; в) мати уявлення про: - методи дослідження товарного ринку; - канали товароруху; - вибору засобів реклами і способів її поширення. Свою увагу становленню та розвитку курсу приділяли такі науковці: Панкрухін А.П., Котлер Ф., Армстронг Г., Вонг В., Сондерс Дж. та ін. Отже, якщо Вам потрібно замовити курсову роботу чи тези з курсу «Маркетинг» звертайтесь у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Колектив кваліфікованих фахівців Вам швидко та за помірну ціну допоможе у цьому. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |