Конкурентоспроможність підприємства, як навчальна дисципліна
« Назад Конкурентоспроможність – це здатність виробляти і підтримувати конкурентні переваги підприємства в галузі ефективних прогресивних систем мотивації працівників, професіоналізму персоналу. Мета дисципліни – формування комплексу теоретичних знань і практичних навичок в області конкурентоспроможності підприємств, необхідних при підготовці студентів до професійної роботи на посадах, що вимагають вищої освіти. Зміст дисципліни – охоплює коло питань, пов'язаних з конкуренцією як способу життя і рушійної сили суспільства; конкуренцією при різних формах конкурентного ринку; конкурентоспроможністю як ступенем розвитку суспільства; основними видами стратегії досягнення конкурентоспроможності фірм; структурної системи забезпечення конкурентоспроможності; конкурентними перевагами різних об'єктів; формуванням конкурентних переваг на основі ексклюзивної цінностей; методами оцінки конкурентоспроможності різних об'єктів лісової галузі, значення маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств; роллю менеджменту в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств. Процес вивчення дисципліни спрямований на формування таких компетенцій: – прагненням до особистісного та професійного саморозвитку; – знанням сучасної системи управління якістю і забезпечення конкурентоспроможності; – здатність аналізувати поведінку споживачів економічних благ і формування попиту; – знанням економічних основ поведінки організацій, мати уявлення про різні структури ринків і здатність проводити аналіз конкурентного середовища в галузі. Метою вивчення дисципліни «Конкурентоспроможність підприємств» є формування у студентів знань і практичних навичок рішення завдань у сфері забезпечення конкурентоспроможності підприємств різних організаційно-правових форм власності. У відповідності з поставленою метою виділяються такі завдання, розглянуті при вивченні дисципліни: - причини та передумови створення необхідних умов та інститутів, що реально займаються питаннями конкурентоспроможності як головним критерієм, що характеризує стан і перспективи розвитку підприємств, галузей і країни в цілому; - поведінка і мотивація підприємств в сучасних умовах; - державна політика в галузі підвищення конкурентоспроможності; - роль менеджменту і маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності організацій; - основні методи оцінки конкурентоспроможності галузі підприємства, продукції, персоналу. В результаті вивчення дисципліни «Конкурентоспроможність підприємств» студенти повинні: Знати: – значення показника конкурентоспроможності, як одного з головних показників, що характеризує стан і перспективи розвитку економіки суб'єкта, якість життя людей; – взаємозв'язок конкурентоспроможності та якості; – роль менеджменту і маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств галузі; – основні методи оцінки конкурентоспроможності підприємств галузі; методи оцінки конкурентоспроможності продукції. Володіти навичками: – визначення розрахунковими методами рівня конкурентоспроможності різних суб'єктів (галузі, організації, товару, персоналу); – оцінки наслідків прийнятих рішень в області зміни конкурентоспроможності суб'єктів. Мати досвід і уявлення: – як використовувати знання в області досліджуваної дисципліни на практиці; – про нові наукові розробки методик оцінки конкурентоспроможності підприємств. Свою увагу становленню та розвитку курсу приділяли такі науковці: Фатхутдінов Р.А., Львов Ю.А., Колесніков С.Н. та ін. Отже, якщо Вам потрібно замовити курсову роботу чи доповідь з курсу «Конкурентоспроможність підприємства» звертайтесь у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Колектив кваліфікованих фахівців Вам швидко та за помірну ціну допоможе у цьому. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |