Економічна оцінка інноваційно-інвестиційної діяльності підприємства, як навчальна дисципліна
« Назад Інноваційна діяльність - це діяльність, спрямована на пошук і реалізацію інновацій з метою розширення асортименту та підвищення якості продукції, вдосконалення технології і організації виробництва. Інноваційна діяльність включає: - виявлення проблем підприємства; - здійснення інноваційного процесу; - організацію інноваційної діяльності. Основна мета дисципліни передбачає досягнення трьох підцілей, у відповідності з якими студенти повинні навчитися орієнтуватися в актуальній проблематиці управління інноваційними процесами, опанувати базовою системою знань про управління інноваціями, які необхідні менеджеру, який працює у будь-якій сфері чи галузі економіки, визначитися з тим, чи цікавлять їх конкретні області інноваційної діяльності, в яких вони хотіли б спеціалізуватися. Метою освоєння дисципліни «Економічна оцінка інноваційно-інвестиційної діяльності підприємства» є розуміння сутності процесів якісного розвитку підприємства, що забезпечують новий рівень зростання ефективності виробництва продукції, виробничих систем і діяльності в цілому. Дисципліна спрямована на вироблення у студентів економічної, в тому числі фінансової грамотності, розуміння сутності, закономірностей і зв'язків між економічними явищами та процесами інноваційної діяльності в цілях створення стійких конкурентних переваг підприємства. Перелік планованих результатів навчання з дисципліни: - вміє використовувати нормативні правові документи у своїй діяльності; - володіє основними методами, способами і засобами отримання, зберігання, переробки інформації, має навички роботи з комп'ютером як засобом управління інформацією, здатний працювати з інформацією в глобальних комп'ютерних мережах; - здатний здійснювати збір, аналіз і обробку даних, необхідних для вирішення поставлених економічних завдань; - здатний використовувати для рішення аналітичних і дослідницьких завдань сучасні технічні засоби та інформаційні технології. Завдання вивчення дисципліни: - формувати у студентів систематизоване знання про сутність, роль, основні елементи і стадіях інноваційної діяльності; - розкрити зміст організаційно-економічного механізму управління інноваційними процесами; - дати наочне уявлення про форми реалізації інноваційного менеджменту на прикладах світового та вітчизняного досвіду; - прищепити навички багатоаспектної оцінки у сфері інноваційного менеджменту; - створити основу для самостійного вивчення і володіння механізмами управління інноваційними процесами.
В результаті вивчення дисципліни студент повинен: -- Знати: - сутність, роль та значення інноваційних процесів; - історію розвитку та сучасний стан інноваційної діяльності за кордоном і в Україні; - механізми і форми державної підтримки інноваційних процесів; - основні форми інноваційного підприємництва; - основні методи і способи впливу в системі інноваційного менеджменту; - методики управління інноваційними ризиками; - технологію інноваційного планування і прогнозування; - технологію вибору стратегії інноваційного розвитку. -- Вміти: - приймати самостійні рішення в питаннях планування, прогнозування та вибору інноваційної стратегії; - володіти методами техніко-економічного обґрунтування інноваційних проектів; - застосовувати методи прогнозування економічних показників інновацій на ранніх стадіях проектування; - самостійно аналізувати варіанти прийняття рішень з вибору джерел і обсягів фінансування; - володіти методами раціональної організації інноваційних процесів на підприємстві; - оцінювати вплив різних чинників у ситуаціях, що характеризуються невизначеністю, і на цій основі вибирати прийнятний варіант поведінки; - застосовувати відповідні методики оцінки інноваційних ризиків. -- Володіти: - методикою визначення ринкової вартості інновацій; - програмними продуктами, які використовуються для автоматизації розрахунків і планування інноваційної діяльності; - використанням результатів оцінки поточної та перспективної вартості інноваційного бізнесу; - алгоритмами розрахунку ризикових премій для різних типів інноваційних проектів. Свою увагу становленню та розвитку курсу приділяли такі науковці: К. В. Балдін, І. І. Передеряєв, Р. С. Голов та ін. Отже, якщо Вам цікавий предмет «Економічна оцінка інноваційно-інвестиційної діяльності підприємства» і Ви його вивчаєте в університеті, але з якихось причин не маєте змоги виконати наукові роботи, звертайтеся у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Вам швидко та за помірну ціну тут допоможуть написати курсову чи магістерську роботу. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |