Роздрукувати сторінку

Інформаційний бізнес, як навчальна дисципліна

« Назад

Інформаційний бізнес (інфобізнес) — це вид, що передбачає продаж власних знань по якій-небудь темі. Як і будь-який бізнес даний вид також має свої переваги і недоліки. Але все-таки переваг набагато більше, ніж недоліків.

Основні переваги інформаційного бізнесу (інфобізнес):

1. Мінімум коштів, необхідних для входження в бізнес. Вам не потрібно шукати і знімати власний офіс.

2. Створення бізнесу вимагає малих вкладень часу і сил.

3. Немає абсолютно ніякої необхідності кидати попередню сферу заробітку.

4. Практично відсутні різноманітні ризики.

5. Зовсім не потрібно збирати велику кількість документів і оббігати різноманітні інстанції для створення бізнесу.

6. Для того, щоб створити продукт потрібно мінімум технічних знань і умінь.

Інформаційний-бізнес

Недоліками інформаційного бізнесу (інфобізнес) є наступне:

1. Необхідно час для створення свого продукту;

2. Для досягнення гарного прибутку необхідний грамотний маркетинг.

Інформаційний бізнес в сучасних умовах має великі перспективи. Так як за інформацією майбутнє бізнесу. Зростаюча доступність Інтернету дає можливість створювати рекламу інформаційного продукту за більш доступними цінами. До того ж з'явилося багато простих зручних і доступних програм і рекомендацій для створення продукту. Крім перспектив для підприємця цей бізнес має і перспективи для клієнтів.

Інформаційні продукти з будь-якої тематики дозволяють людям вирішити проблему отримання знань по цій темі за більш вигідною ціною, тобто без необхідності переплати вчителів та репетиторів.

Інформаційний бізнес в Україні ще тільки починає набирати обертів, з'являється велика кількість інформаційних товарів на різні теми в різних форматах (книга, аудіо - відеокурси, закриті семінари з платним доступом та ін.).

Основною метою вивчення дисципліни «Інформаційний бізнес» є - знайомство з основними досягненнями в області телекомунікацій, мережевих структур, інформаційних систем, які дають можливість суттєво підвищити ефективність бізнесу та створити принципово нові напрями його розвитку.

Електронна-комерція

В процесі вивчення дисципліни «Інформаційний бізнес» вирішуються наступні завдання:

– виявити генезис, стан, проблеми і тенденції розвитку електронного бізнесу;

– вивчити склад, вид та структуру електронної комерції;

– вивчити понятійний апарат, інструментарій та класифікацію систем;

– вивчити тенденції розвитку ринку електронної комерції;

– вивчити мережеву інфраструктуру електронної комерції;

– вивчити платіжні інструменти і системи;

– вивчити правові основи електронного бізнесу;

– вивчити методи безпеки, що застосовуються в електронній комерції;

– вивчити технології інтернету;

– вивчити методи і технології створення комерційного сайту в інтернеті.

Ця дисципліна відноситься до варіативної частини освітньої програми.

інформаційні-технології-та-системи

Види і завдання професійної діяльності з дисципліни:

-- науково-дослідна діяльність:

– прогнозування розвитку інформаційних систем і технологій;

-- інноваційна діяльність:

– формування нових конкурентоспроможних ідей;

– розробка методів вирішення нестандартних завдань і нових методів вирішення традиційних завдань.

Процес вивчення дисципліни спрямований на формування таких компетенцій:

а) загальнокультурні:

– здатність до самостійного навчання нових методів дослідження, до зміни наукового і науково-виробничого профілю своєї професійної діяльності;

– здатність самостійно набувати з допомогою інформаційних технологій і використовувати в практичній діяльності нові знання та вміння, у тому числі в нових галузях знань, безпосередньо не пов'язаних зі сферою діяльності;

б) професійні:

– науково-дослідна діяльність: здатність прогнозувати розвиток інформаційних систем і технологій;

– інноваційна діяльність: здатність формувати нові конкурентоспроможні ідеї в області теорії і практики інформаційних технологій і систем;

інноваційна діяльність: здатність розробляти методи розв'язання нестандартних задач і нові методи рішення традиційних завдань.

Свою увагу становленню та розвитку курсу приділяли такі науковці: Маклаков С. В., Пєтухова С.В., Провалов В.С., Ширяєв В.І., Ширяєв Є.В. та ін.

Отже, якщо Вам потрібно замовити курсову роботу чи статтю з курсу «Інформаційний бізнес» звертайтесь у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Колектив кваліфікованих фахівців Вам швидко та за помірну ціну допоможе у цьому.

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!