Філософія бізнесу, як навчальна дисципліна
« Назад Актуальність даного курсу обумовлена сукупністю об'єктивних і суб'єктивних факторів. Насамперед, проблеми підприємницької діяльності в умовах пострадянської дійсності ще не змогли отримати досить широкого філософського осмислення. Наукового аналізу вимагають трансформації соціально-економічних і політико-правових відносин у суспільстві, що диктуються розвитком ринкових відносин. Необхідність продиктована і відсутністю достатніх знань на стику філософії як методології, та підприємництва, як феномену нових економічних парадигм успішного розвитку суспільства. Мета курсу «Філософія бізнесу» полягає у виявленні та аналізі рушійних закономірностей функціонування світу підприємництва. Завдання курсу: - аналіз сутнісних характеристик бізнесу і закономірностей його становлення; - виявлення основоположних принципів підприємницької діяльності; - розгляд ідей, теорій організації світу підприємництва; - визначення та аналіз механізмів гальмування ринкової економіки в суспільствах перехідного типу; - проблематизувати сутність і специфіку підприємництва як особливого виду інноваційної економічної діяльності, заснованої на продуктивно-творчій, а не на розподільно-споживчій мотивації; - простежити етапи еволюції підприємництва та виділити його культурно-історичні підстави; - розкрити культурно-історичні, духовно-моральні і релігійні основи підприємництва та показати їх легітимну роль в конкретно-історичних умовах. Прореквізити: філософія, основи економічної теорії, політологія, соціологія. Постреквізити: всі базові та спеціальні дисципліни за спеціальністю. В результаті успішного освоєння курсу студент буде: -- знати: - сучасні концепції, теоретичний статус і соціальні функції бізнесу; - категоріальний простір сучасної теорії бізнесу (капітал, капіталізм, ринок, підприємець, споживач тощо); - екзистенційно-моральний сенс підприємницької діяльності. -- вміти: - аналізувати і виявляти закономірності підприємницької діяльності; - визначати сутнісні характеристики та парадокси соціалізації особистості у світі бізнесу; - вирішувати практичні питання щодо запобігання факторів, що перешкоджають розвитку бізнесу. -- придбає навички: - методологічного аналізу феноменів підприємницької діяльності; - креативного вирішення проблем, пов'язаних із законами функціонування бізнесу; - постановки завдань для виявлення механізмів гальмування ринкової економіки. Курс «Філософія бізнесу» розрахований на отримання практичних результатів у вигляді вирішення низки складних питань, породжуваних бізнесом, наприклад: – пояснення складних актуальних явищ і понять; – породження ефективних стратегій мислення і прийняття рішень у непростих ситуаціях; – прийняття рішень, доречних для конкретних ситуацій; – передбачення об'єктивних наслідків рішень і подій, заснованих на розумінні прихованих факторів змін; – формування вільного ставлення до бізнес-реальності. Особливості курсу «Філософія бізнесу»: – курс включає не тільки історію філософії бізнесу, але і філософські технології осягнення бізнесу та іншої реальності; – курс орієнтований не тільки на ознайомлення з авторськими уявленнями про бізнес, але і на формування в учнів власної філософської стратегії. Свою увагу становленню та розвитку курсу приділяли такі науковці: Берд А., Зодерквіст Я., Лобанов І.Б. та ін. Отже, якщо Вам необхідно купити курсову роботу чи статтю з курсу «Філософія бізнесу» звертайтесь у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Колектив висококваліфікованих спеціалістів Вам швидко та за помірну ціну допоможе у цьому. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |