Бізнес-планування (Планування бізнесу), як навчальна дисципліна
« Назад Бізнес-планування (Планування бізнесу) - важлива передумова оптимального управління виробництвом на підприємстві. Бізнес-планування - це система плану, способу майбутніх дій, окреслення економічного змісту і послідовності кроків, що призводять до зазначеної мети. Мета курсу: аналіз сутності планування бізнесу підприємства (фірми) і становлення у майбутніх спеціалістів знань, вмінь і навичок в області методики аналізу інвестицій і застосування їх на практиці. Завдання предмету «Бізнес-планування (Планування бізнесу)»: - засвоєння професійних компетенцій в сфері бізнес-планування; - обґрунтування ролі планування роботи підприємства для оцінки різноманітних варіантів розвитку підприємства; - вивчення теоретичних і законодавчих основ бізнес-планування; - теоретичне і практичне навчання принципам оформлення бізнес-планів; - формування навичок аналізу фінансового та організаційного стану підприємства з ціллю його реорганізації, отримання інвестицій і кредитування. Курс «Бізнес-планування» належить до варіативної частини спеціалізованого циклу предметів. Для оволодіння курсом «Бізнес-планування» студенти застосовують знання, уміння, готовність, сформовані під час вивчення таких предметів: «Основи математичної обробки інформації», «Психологія» та «Прикладна інформатика». Дисципліна «Бізнес-планування» є попередньою для вивчення подальших курсів: «Економічна теорія», «Фінанси і кредит», «Економіка підприємства», «Практикум», «Бухгалтерський облік». Компетенції учня, сформовані в результаті оволодіння дисципліни Планування бізнесу: - володіє культурою мислення, спроможний до узагальнення, аналізу, сприйняття інформації, постановці мети та вибору методів її реалізації; - здатний застосовувати знання про сучасну природничо-наукову картину світу в навчальній та професійній роботі, застосовувати методи математичної обробки інформації, теоретичного і експериментального дослідження; - готовий застосовувати головні методи, способи та засоби одержання, зберігання і переробки інформації, готовий працювати з комп'ютером як методом управління інформацією; - здатний працювати з інформацією в міжнародних комп'ютерних мережах; - готовий застосовувати законодавчі документи у своїй роботі; - здатний використовувати систематизовані теоретичні та практичні знання гуманітарних, соціальних та економічних наук при вирішенні соціальних і професійних завдань; - спроможний реалізовувати навчальні програми базових і елективних курсів у різних освітніх установах; - здатний оцінювати ефективність використання різних систем обліку і розподілу витрат, проводити ціноутворення на товари (послуги), у тому числі на основі витрат; має навички калькулювання та аналізу собівартості продукції і здатний приймати обґрунтовані управлінські рішення на основі даних обліку; - здатність оцінювати економічні та соціальні умови здійснення підприємницької роботи. У підсумку вивчення курсу студент повинен: -- Знати: - здійснювати маркетингові дослідження для обґрунтування певного бізнес-проекту; - складати документи, потрібні для початку діяльності фірми; - аналізувати стан внутрішнього середовища фірми; - розробляти схеми продажу товарів; - проводити аналіз беззбитковості проекту; - складати кошторис витрат на виробництво; - заповнювати планові документи фінансової звітності. -- Володіти: - навичками аналізу та оцінки готових бізнес-планів; - уміннями самостійної підготовки бізнес-плану; - навичками аналізу (маркетингового, інвестиційного, фінансового); - уміннями прогнозування зростання продажів; - навичками формування ціни продукції; - уміннями вибору джерел фінансування проекту; - уміннями оцінки ризиків проекту; - навичками аналізу результатів бізнес-ідеї. Для контролю рівня сформованості компетенцій, якості знань, умінь і навичок, стимулювання самостійної роботи студентів застосовується рейтингова система оцінки рівня засвоєння навчальної дисципліни. Зміст предмету «Бізнес-планування» розділений на чотири модулі, по завершенні вивчення кожного з яких здійснюється поточний контроль засвоєння освітнього матеріалу. На протязі кожного семестру здійснюється два модульно-рейтингових заходи у формі комп'ютерного тестування для перевірки самостійної роботи студентів. Освоєння курсу «Бізнес-планування» охоплює вивчення наступних розділів: Розділ I. Основні відомості для створення бізнес-плану. Розділ II. Аналіз зовнішнього середовища фірми. Розділ III. Виробниче і фінансове планування. Розділ IV. Бізнес-розрахунки у середовищі Microsoft Excel. Свою увагу становленню та розвитку дисципліни приділяли такі науковці: Є. М. Коршунова, Н. А. Малинина, К. В. Малініна та ін. Отже, якщо Вам цікавий предмет «Бізнес-планування» і Ви його вивчаєте в університеті, але з якихось причин не маєте змоги виконати наукові роботи, звертайтеся у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Вам швидко та за помірну ціну тут допоможуть написати курсову чи магістерську роботу. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |