Бізнес-аналітика, як навчальна дисципліна
« Назад Бізнес-аналітика – це розроблений дисциплінарно процес перетворення вхідних даних в інформацію з метою збільшення конкурентоспроможності підприємства і його загальної ефективності. Він побудований на вивченні комерційних цілей і розробці шляхів вирішення проблем, що виникають на шляху їх досягнення. Фахівець, який проводить бізнес-аналітику, повинен володіти всім методологічним інструментарієм бізнес-аналізу і підходити до перетворення інформації в рішення комплексно. Якщо говорити конкретніше, то бізнес-аналітик є експертом, якого залучають для посередництва в комерційних відносинах, покладаючи на нього завдання збору та обробки інформації про поточний стан ринку в цілому, ефективності продажу або ситуативних нюанси потенційної угоди. Очікуваний результат його роботи – різнобічна і повномасштабна експертна оцінка з пропонованими рекомендаціями щодо подальших дій замовника. Варто розуміти, що бізнес-аналіз – це наукове дослідження явищ, розробка методик і комплексних заходів, своєрідна дисципліна, а бізнес-аналітика – практичне застосування розроблених бізнес-аналізом знань і методологій. Мета даної дисципліни – формування у студентів знань в області методології, теорії і практики бізнес-аналітики. Дати студентам теоретичні знання по застосуванню сучасних методів аналізу даних у різних сферах людської діяльності. Виробити і розвинути практичні уміння і навички по використанню сучасних методів аналізу даних у сфері бізнес-проектування, економіки. Завдання дисципліни «Бізнес аналітика»: На шляху до досягнення зазначеної мети ставляться і вирішуються наступні завдання: – вивчення сутності і ролі бізнес-аналітики в сучасних умовах зростаючої конкуренції і швидко мінливого ринку; - ознайомлення студентів з основними системами бізнес-аналітики, функціями та методами бізнес-аналітики; - знайомство з основними технологіями бізнес-аналітики, такими як OLAP-технології, DM-технології, системи візуалізації даних і рішень та ін.; - визначення основних проблем та перспектив розвитку систем бізнес-аналітики, оцінка їх ефективності; - формування прикладних умінь і навичок в області підтримки прийняття управлінських рішень в організації із застосуванням сучасних методів і засобів. Дисципліна має забезпечити формування у студентів міцних теоретичних знань і практичних навичок по застосуванню сучасних методів аналізу даних у різних сферах людської діяльності. У результаті освоєння курсу «Бізнес аналітика» студент оволодіє вміннями та навичками застосування універсальних програмних пакетів та аналітичних платформ для аналізу даних. Дисципліна «Бізнес-аналітика» відноситься до дисциплін за вибором студента варіативної частини Професійного циклу напрямки «Бізнес- інформатика» і читається у 6-му семестрі і закінчується здачею іспиту. Перелік дисциплін із зазначенням розділів (тем), засвоєння яких студентами необхідно для вивчення дисципліни «Бізнес-аналітика»: - Інформаційні технології обліку та аудиту; - Загальна теорія систем; - Моделювання бізнес-процесів. Вивчення дисципліни «Бізнес-аналітика» дає основу для вивчення наступних курсів профілю «Електронний бізнес»: - Системи підтримки прийняття рішення; - Основи підприємницької діяльності; - Нечітка логіка та нейронні мережі. Форми роботи студентів у процесі вивчення дисципліни: лекційні, семінарські заняття, написання реферату. Самостійна робота студентів, передбачена навчальним планом виконується в ході семестру у формі вивчення окремих питань тематичного плану дисципліни; підготовки доповідей, повідомлень, рефератів з проблемним завданням предмета з залученням знань, отриманих з теоретичного лекційного курсу і рекомендованої навчальної літератури. Свою увагу становленню та розвитку предмету «Бізнес-аналітика» присвячували такі науковці: С.А. Айвазян, В.Н. Тутубалін, Ю.Н. Тюрін та ін. Отже, якщо Вас зацікавив курс «Бізнес-аналітика» і Ви його вивчаєте в університеті, але з якихось причин не маєте змоги виконати наукові роботи, звертайтеся у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Вам швидко та за помірну ціну тут допоможуть. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |