Інфраструктура товарного ринку, як навчальна дисципліна
« Назад Товарний ринок являє собою складну соціально-економічну категорію, сутність якої розкривається найбільш повно, якщо розглядати ринок у різних аспектах його прояву. Мета предмету «Інфраструктура товарного ринку»: становлення у студентів теоретичних знань та практичних вмінь і здібностей з основ організації і існування елементів інфраструктури товарного ринку. Завдання курсу: - окреслення ролі і структури товарного ринку; - особливості факторів, що впливають на формування інфраструктури товарного ринку та головних тенденцій розвитку; - виявлення ролі, функцій і видів бірж у ринковій економіці, дослідження основ організації і оцінки їх діяльності; - дослідження сутності страхування, головних його видів і вплив на товарний ринок; - вивчення сутності економічної інформації та комерційної таємниці як її складової частини, а також оволодіння методикою її захисту в умовах взаємодії з суб'єктами ринку; - дослідження організації товаропровідної мережі; - посередницькі в торгівлі структури і їх допоміжні умови, що забезпечують ефективне доведення товарів до споживача. Курс «Інфраструктура товарного ринку» є дисципліною спеціалізації «Комерційний маркетинг», що викладається в рамках предмету «Маркетинг». Вивчення предмету «Інфраструктура товарного ринку» базується на сумі знань, одержаних студентами в ході оволодіння дисциплін «Комерційна діяльність», «Управління маркетингом», «Логістика», «Організація біржової торгівлі», «Виробничий менеджмент». Предмет «Інфраструктура товарного ринку» в ряду економічних дисциплін, що застосовують управлінські і маркетингові положення діяльність організації, є одним з основних теоретичних і методичних основ для формування у студентів комплексних знань у галузі раціональної організації процесів з ціллю їх найбільш ефективного виконання. В результаті освоєння змісту дисципліни «Інфраструктура товарного ринку» студент повинен: -- Знати: - елементи інфраструктури товарного ринку, їх характерні риси; - основи організації і управління роботи страхових компаній, аудиторських, лізингових, консалтингових та інших структур для вирішення професійних завдань. -- Вміти: - користуватися нормативними документами у своїй професійній діяльності, готовністю до дотримання чинного законодавства та вимог нормативних документів; - правильно застосовувати особливості та переваги суб'єктів інфраструктури товарного ринку; - здійснювати господарські зв'язки з виробничими і невиробничими організаціями, що включені в інфраструктуру ринку з ціллю забезпечення обігу товарів. -- Володіти: - навичками ведення комерційних операцій в установах і організаціях, що входять в інфраструктуру ринку; - здатність оцінки різних факторів ризику з урахуванням загальноприйнятих критеріїв. Свою увагу становленню та розвитку курсу приділяли такі науковці: Дашков Л.П., Ібрагімов Л.А., Болгов І.В., Агарков А.П. та ін. Отже, якщо Вам потрібно купити курсову роботу чи статтю з курсу «Інфраструктура товарного ринку» звертайтесь у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Колектив кваліфікованих фахівців Вам швидко та за помірну ціну допоможе у цьому. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |