Антикризове управління в організаціях сфери послуг, як навчальна дисципліна
« Назад «Антикризове управління в організаціях сфери послуг» - предмет, який викладається для студентів економічних спеціальностей навчання. Головними завданнями підприємств (фірм) усіх організовано-правових видів в період ринкових відносин є збереження стійкого фінансового стану та збільшення ефективності підприємницької роботи. Питання неспроможності (банкрутства) у всі часи супроводжувала конкуренцію, тому її раціональне рішення, з одного боку, дозволяє запобігти зменшенню фінансово-економічних результатів роботи комерційних підприємств, а з іншого боку – сформувати умови для надання допомоги підприємствам (фірмам), які потрапили в кризові ситуації, виведення їх з кризи. Механізм антикризового управління може бути високоефективним лише в тому випадку, коли він ґрунтується на об'єктивних особливостях комерційної організації. Ці закономірності визначаються у взаємозалежності елементів виробничого процесу, його взаємодії із зовнішнім середовищем організації (фірми), а також у структурні властивості комерційної організації, що є виробничо-господарським і соціальним комплексом. Велику роль грає оволодіння зовнішнього середовища підприємства: економічних, ринкових, техніко-технологічних, організаційних, конкурентних, соціальних, політичних і міжнародних умов і дослідження загроз з боку цих факторів виробничо-господарської роботи організації. Аналіз зовнішнього середовища дає можливість розглянути не лише загрози, але і можливість, реалізуючи які підприємство зможе збільшити свій конкретний статус. Внутрішній потенціал комерційної організації багато в чому залежить від професійних якостей і навичок співробітників, мотивації праці та господарювання (соціальна складова) та інноваційної політики підприємства. Саме формування стає можливим завдяки винахідництву, збільшенню капіталу і високоякісної праці. Розвиток, у свою чергу, підвищує людську працю і думку, розширює можливості накопичення капіталу завдяки збільшенню продуктивності та якості праці і формує тим самим умови для новітнього періоду становлення, що є вагомим важелем підвищення конкурентоспроможності створеного товару (продукції, робіт, послуг). Об'єктами антикризового управління в установах сфери послуг є не стільки процедури фінансового оздоровлення неспроможних комерційних організацій, скільки різні варіанти попередження можливості створення кризової ситуації. Фахівець в сфері антикризового управління мусить володіти ситуаційним аналізом, вміти обґрунтовано вибирати підприємницькі стратегії і розробляти в рамках цих стратегій конкретні заходи щодо збільшення фінансової стійкості та конкурентного статусу підприємства, не чекаючи погіршення його виробничо-господарської роботи. В підсумку оволодіння предмету Антикризове управління в організаціях сфери послуг студенти: - мусять знати зміст базових інструментів і категорій антикризового менеджера; основи та принципи політики санації на різноманітних рівнях економіки; критерії і особливості функціонування ринку корпоративного контролю; - вміти - виконувати аналіз показників і коефіцієнтів фінансового стану підприємства; диференційовано щодо можливих джерел виникнення оцінити достатність активів для відновлення платоспроможності боржника; - отримати вміння - формування управлінських рішень у галузі антикризового управління; - організації діяльності антикризової підсистеми на підприємстві. Цікавим є те, що предмет «Антикризове управління в організаціях сфери послуг» являє одну з галузей теорії і практики управління організаціями і є головним для опанування студентами економічних спеціальностей. Свою увагу становленню предмету приділили такі науковці: Чеботар Ю.М., Крейніна М.Н., Бірман Г., Шмідт С. Отже, якщо Вам цікавий предмет «Антикризове управління в організаціях сфери послуг» і Ви його вивчаєте в університеті, але з якихось причин не маєте змоги виконати наукові роботи, звертайтеся у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Вам швидко та за помірну ціну тут допоможуть. З повагою ІЦ "KURSOVIKS"! |