Роздрукувати сторінку

Студентське радіо (Радіо для студентів)

« Назад

Цікавлячись новинами університету, студенти можуть використовувати різні джерела інформації. Основним з них є стенди, які не завжди здатні привернути до себе увагу. Наочна інформація змушує акцентувати на собі увагу, радіопередбачає ненав'язливе сприйняття слухачами інформації. Випуски «Студентського радіо» виходять під час великої перерви, що дозволяє охопити максимально можливу кількість цільової аудиторії. Час охоплює дві зміни, а також розташування рупорів сприяє отриманню повноцінної інформації.

радіостудія, студентське радіо - це

Студентське радіо - радіомовлення, здійснюване для студентської аудиторії.

Головним достоїнством студентського радіо є те,  що йому не потрібно піклуватися про рейтинг, аудиторія завжди підтримує його. Це майже єдиний вид радіо, який досі діє не в комерційних інтересах, а в інтересах цільової аудиторії.

Ком'юніті-радіо (англ. community radio) - радіостанція, яка задовольняє інтереси певної спільноти, об'єднаної схожістю інтересів у тій чи іншій області і існує на добровільні внески. Найчастіше це молодіжні субкультурні радіостанції (наприимер, субкультур не фуррі-радіо - http://SSSRadio.ru, радіо imageboard-спільноти - http://radio.momoiro.ru, радіо, http://42fm.ru та ін.). Студентські станції - це різновид ком'юніті-радіо. Студенти активно беруть участь у роботі своїх радіостанцій, зазвичай професійним журналістом там є тільки шеф-редактор, інший колектив - волонтери зі студентського середовища.

Така станція переслідує кілька цілей:

  • підготовка професійного персоналу для радіо;
  • трансляція освітніх програм;
  • створення альтернативи комерційним або державним ЗМІ.

Коледж-радіо (англ. сampus radio) - це тип радіостанції, політикою на якій керують студенти університету, коледжу або іншого навчального закладу.

творчість студентів

Коледж-радіо вважається різновидом «ком'юніті-радіо».

Університетські станції сьогодні вважаються державними радіостанціями. Більшість студентських радіостанції в США є членами радіомовних мереж, таких, як, наприклад, Національне громадське радіо та його регіональні відгалуження. Це полегшує не тільки комунікацію, пошук музики та інформації, але і частково знімає фінансовий тягар. Більшість коледж-станцій працює за некомерційними ліцензіями.

Історія студентського радіо

Феномен «коледж-радіо» виник у США в 1960-х роках, коли FM-мовлення лише набирало обертів. Перші університетські радіостанції передавали новини, спорт, музику, часто освітні програми, лекції тощо.

В кінці 1970-х років настала криза студентського радіо, загострилася конкуренція, багато були переконані, що університетські станції є «другосортними». Станції були змушені пройти технічну модернізацію, яка вимагала великих фінансових витрат. Тоді багатьом станціям довелося тимчасово перервати мовлення, деяким - назавжди покинути ефірний простір.

Кінець 1990-х років став розквітом коледж-радіо, багато в чому це пов'язано із зростанням популярності «коледж року» (пізніше став відомим як альтернативний рок). Альтернативна музика була традиційною для коледж-радіо, тому інтерес до музики автоматично привернув увагу до станцій, які її транслювали. На базі багатьох радіостанцій в 90-ті роки утворилося кабельне університетське телебачення.

Сьогодні більшість університетських станцій в Америці відмовилися від традиційних методів та форматів радіомовлення - вони експериментують в ефірі. Американські студентські станції стали свого роду синонімами креативу, пошуку, творчої свободи.

студентське радіо

Радіо своєчасно та об'єктивно повідомляє інформацію про наукову, освітню, громадську сферужиття університету, зміни в навчальному процесі. Так само висвітлюється робота ректорату, молодіжних організацій, заходи, які проводяться у вузі. Напрями діяльності студентського радіо - інформаційно-просвітницький, естетичний (прищеплення гарного музичного смаку) і виховний (програми, передачі, рубрики).

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!