Роздрукувати сторінку
Главная \ Всі ВНЗ України та їх рейтинг \ ЗВО (ВНЗ) Житомирської області. Рейтинг ЗВО (ВНЗ) Житомирської області \ ЗВО (ВНЗ) Житомирської області та їх рейтинг \ 27. Житомирський інститут культури і мистецтв Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, ЖІКіМ НАКККіМ

Житомирський інститут культури і мистецтв Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, ЖІКіМ НАКККіМ

« Назад

Житомирський інститут культури і мистецтв Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв – навчальний заклад, що підпорядковується Міністерству освіти і науки і проводить підготовку спеціалістів у сфері мистецтва.

Житомирський-інститут-культури-і-мистецтв-Національної-академії-керівних-кадрів-культури-і-мистецтв, ЖІКіМ-НАКККіМ

Контакти ЖІКіМ НАКККіМ

Адреса: м. Житомир, вул. Черняхівського, 12-а.

Телефон: (0412) 47-33-84.

Електронна пошта: office@zikim.zt.ua.

Сайт: http://zikim.zt.ua.

Житомирський-інститут-культури-і-мистецтв-Національної-академії-керівних-кадрів-культури-і-мистецтв ЖІКіМ-НАКККіМ

Загальна характеристика про ЖІКіМ НАКККіМ

З вересня 2000 року в Житомирі працює ВНЗ культури і мистецтв - відокремлений структурний підрозділ НАКККіМ(IV рівень акредитації). Очолює кандидат мистецтвознавства, доктор, всенародний актор України Данчук Леонід Іванович.

Житомирський інститут культури і мистецтв Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв – єдиний найвищий мистецький заклад в Житомирської області, що підібрав у собі кращі обдарування з усієї України.

У Житомирському ВУЗі культури і мистецтв навчаються не тільки особи Житомирської області, однак і з майже усіх ареалів України: Києва, Чернігова, Черкас, Вінниці, Сум, Миколаєва, Кіровограда, Хмельницького, Гладко, Тернополя, Луцька, Севастополя, Донецька та ін.

Тренувальний процес і науково-дослідну роботу у Житомирському ВУЗі культури і мистецтв гарантують біля 60 науково-педагогічних трудівника, з них: доктора, лікаря наук, доценти, претенденти наук, етнічні актори України, гідні актори, живописці України, гідні функціонери мистецтв України, гідні трудівники культури України, Польщі.

У навчальному приміщенні ВНЗ розташовані: навчальні аудиторії, книгосховище - абонемент і читальний зал, працює електронна бібліотека, комп'ютерні класи, Wi-Fi з доступом в Інтернет, спеціальні аудиторії з дизайну, хореографії, музичного мистецтва, театрально-концертний зал. Діє буфет.

За весь час роботи ВНЗ випустив більше, ніж 3 тисячі фахівців з освітньо-кваліфікаційними рівнями «бакалавр» і «спеціаліст». Велика частина з них діють в художніх колективах, займають серйозні посади в обласних, міських та місцевих органах муніципального управління та районного самоврядування, діють керівниками місцевих відділів культури, очолюють місцеві, сільські Будинки культури, бібліотеки, навчальні заклади дошкільного навчання, середні навчальні заклади мистецтв.

Спеціальності ЖІКіМ НАКККіМ

1. Музичне мистецтво

У роботі в галузі музичного мистецтва пріоритетними вважаються такі спрямованості:

- особистісно спрямоване виховання;

- взаємозалежність навчального процесу i виконавської діяльності студентів як форми функціонального підйому їх фахового професіоналізму;

- дослідження української системи художнього навчання з глобальними естетично-педагогічними школами;

- інноваційне науково-методичне постачання навчального процесу.

Застосовуючи способи, які є в Європі і мають історичні інформатори в Україні ВНЗ готує учнів до відновлення та збагачення духовних скарбів України та державної музичної культури.

2. Діловодство та інформаційна діяльність

Протягом багатьох століть величезний сенс мали ґрунтовні пізнання згідно управлінню інформацією.

З'явилася необхідність створення якісно новітньої громадської технології для формування людини, здатної існувати і робити в критеріях передового інформаційного співтовариства.

В останні роки в області інформаційної діловитості виникають радикальні зміни: істотно розширюється саме думка інформаційного місця, скоро впроваджуються в практику новітні інформаційні технології, формується широка мережа державних і інтернаціональних комп'ютерних сіток з різними базами.

Особливий інтерес при підготовці професіоналів зосереджуєься на наступних питаннях:

- підготовку неповторних і відразу універсальних інформаційних професіоналів, яких дозволено іменувати навігаторами пізнання;

- підготовку професіоналів широкого профілю, що базується на цінностях гуманізації інформаційного виховання, орієнтації на загальнолюдському значенні; концепції інтелектуальної свободи і вільного, розкритого доступу до інформації, який вважається невід'ємною умовою становлення громадянського співтовариства;

- підготовку фахівців, які стануть володіти передовими інформаційними технологіями.

3. Дизайн

Достаток художніх мов, наявних у сучасному місці, характеризуються показниками естетичної візуалізації інформаційного середовища, глобалізацією сіток комунікаційних взаємозв'язків, творінням системи авторитетних причин на створення світогляди, естетичного смаку, інтересів, необхідностей, естетичних орієнтацій людини.

Тому дуже важливою причиною професійного розвитку передового дизайнера вважається формування креативних можливостей учня, створення найвищої інтелектуальної та порядної культури.

Конкретними питаннями надання освітніх послуг згідно дизайну займається секція з дизайну.

Секція з дизайну вважається тим фаховим джерелом, яка складає професійний базис формування професіоналів згідно дизайну, пропагує універсальний під'їзд до дизайнерського виховання, так як спеціаліст зобов'язаний володіти не тільки базисними знаннями в області доктрини і способу, але і практичними вміннями в області дизайну.

Розуміння такого, що художник зобов'язаний володіти професійним запасом, найвищим інтелектуальним рівнем, передовим світоглядом, існувати відмінно компетентним в художній і єдиній культурі надихає педагогів секції доповнювати багатосторонніх зусиль для заслуги студентами даних висот протягом усіх років вивчення.

Модель підготовки професіоналів згідно кваліфікації дизайну заснована на введенні інноваційних досліджень, конструюванні різних об'єктів середовища життєдіяльності людини: житлових, адміністративних і публічних приміщень, об'єктів суспільно-культурної сфери, готельно-ресторанного господарства, гендлярських, виставкових залів, частин фірмової символіки, об'єктів рельєфу і тому подібне.

Дизайнерський рух до вирішення проектних завдань характеризується урахуванням широкого ансамблю формотворчих факторів, серед яких - художня чіткість, своєрідність, стильова виразність, функціонально-планувальна організація, композиційна єдність, вишуканість, ергономічність, віддача діловито-науково-технічних рішень.

Отже, Житомирський інститут культури і мистецтв Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв – навчальний заклад, що підпорядковується Міністерству освіти і науки і проводить підготовку спеціалістів у сфері мистецтва.

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!