Роздрукувати сторінку

Львівська національна музична академія імені М. В. Лисенка, ЛНМА ім. М. В. Лисенка

« Назад

Історія навчального закладу.

Львівська національна музична академія імені М. В. Лисенка, ЛНМА ім. М. В. Лисенка

Своє існування академія розпочала ще із XIX століття, коли була створена музична інституція. Музична інституція була створена завдяки плідній співпраці музичної громадськості Австрії, Чехії, Польщі, України та Вірменії. Саме поєднання багатонаціональної культури мало вплив на розвиток музичної освіти на території Західної України.

Саме у ті часи самосвідома нація України прагнула реалізувати свою духовну творчість.

У 1834 році відновило своє функціонування Галицьке музичне товариство. Нове Товариство розпочало свою діяльність завдяки плідним старанням та діяльності музикантів Австрії.

1 травня 1854 року завдяки діяльності товариства було відкрито співочу школу, яка в подальшому носила назву консерваторії.

До 1857 року на чолі консерваторії стояв Й. Рукгабер, а 1858 року директором консерваторії стає Кароль Мікулі, який був учнем Ф. Шопена та вихідцем із Вірменії. У 1880 році консерваторія отримала офіційний статус, завдяки старанням Кароля Мікулі.

У 1887 році Кароль Мікулі залишає посаду директора консерваторії та відкриває власну школу.

У 1902 році вперше відкрив свої двері приватний навчальний музичний заклад Музичний інститут. Інститут відкрила Анна Нєментовська.

ЛНМА ім. М. В. Лисенка

У період правління радянської влади директором Львівської державної консерваторії, яка утворилася у результаті об’єднання Консерваторій Польського Музичного Товариства, Консерваторії імені К. Шумановського, став В. Барвінський.

Завдяки наполегливій праці та старанням В. Барвінського та С. Людкевича Вищий Музичний Інститут Імені М. Лисенка став престижним та поважним закладом освіти, який готував висококваліфікованих та надзвичайно талановитих спеціалістів до майбутньої професійної діяльності. У той час ВМІ був справжнім осередком музичної культури України та міста Львова.

Процес навчання у вищому навчальному закладі проводилося українською мовою.

1991 року за клопотанням Крушельницької навчальний заклад був перейменований у Вищий музичний Інститут ім.. М Лисенка.

2007 року навчальний заклад було реорганізовано у Львівську національну  музичну академію імені М. Лисенка.

Випускники академії мають чіткі знання із психології дітей різного віку. Такі знання студенти академії отримують під час навчання в академії та під час проходження практики. Завданнями сучасної педагогічної практики є поглиблення, закріплення отриманих знань під час навчального процесу, формування професійних умінь та навичок майбутньої професійної діяльності, становлення у студента свідомості педагога.

Львівська національна музична академія імені М. В. Лисенка, ЛНМА ім. М. В. Лисенка

У Львівській національній музичній академії створений хор, у склад якого входять працівники та викладачі академії. Учаснику хору обожнюють справжній спів українського народу та цінують культуру народу України.

70 років тому назад заснували хор студентів, у склад якого входять найобдарованіші студенти академії. Учасники студентського хору здобувають освіту на спеціальностях хорового диригування та музичної теорії. Багато учасників студентського хору неодноразово ставали лауреатами дуже багатьох українських та закордонних фестивалів та конкурсів. У репертуар хору входять  духовна музика та твори світової класики.

На сьогоднішній день частиною світової культури є музикальна творчість. Саме музикальна творчість являється невідривною частиною людського життя та пізнавальної діяльності особистості людини. Музикальна творчість є також частиною естетичного виховання молоді.

Сьогодні сфери життя, у яких перебуває людина наповнюються явищами гуманізації та глобалізації. Не минули ці процеси і системи освіти, завдяки якій і виховується майбутні фахівці держави.

Концепції педагогічного процесу, які вже застаріли, змінюються на нові більш перспективні форми та методи навчання та виховання студента. Усі ці явища сприяють вихованню конкурентоспроможного фахівця своєї справи, який може знаходити вихід із будь-яких професійних важких завдань.

Львівська національна музична академія імені М. В. Лисенка

Головною метою виховної функції академії є виховання національно свідомого висококваліфікованого фахівця своєї справи.

Національне вихованняЛНМА виховує всебічно розвинуту особистість, яка прагне до саморозвитку та самоудосконалення, що так важливо для спеціалістів цього напрямку навчання.

Академія випускає гармонійно розвинуту особистість. Яка здатна до творчого мислення.

У академії викладачі використовують естрадно-джазове музикування, оскільки воно саме таке музикування розвиває мобільність студентів.

Львівська національна музична академія імені М. В. Лисенка, ЛНМА ім. М. В. Лисенка

Головна методика, якою керуються викладачі академії це — це творчі завдання, які розвивають особистість студента та сприяють творчому розвиткові студента.

Творчі завданняЛНМА керуються спеціальною системою академії. У склад такої системи входять різні види музично-творчої діяльності викладачів та студентів. Саме творчі завданняЛНМА розвивають творчий потенціал особистості.

Процес навчання уЛьвівській національній музичній академії імені М. В. Лисенка здійснюється із застосуванням дієвих методів та форм навчання студентів. Усе обладнання та методичні матеріали, які застосовуються у навчально-виховному процесі у Львівській національній музичній академії імені М. В. Лисенка , відповідають усім державним вимогам до навчальної діяльності коледжу. У процесі навчання студентів застосовується тільки сучасне та новітнє обладнання

ЛНМА ім. М. В. Лисенка

Львівська національна музична академія імені М. В. Лисенка забезпечує студентам різноманітне та цікаве дозвілля. Таке змістовне дозвілля збільшує інтелектуальний рівень розвитку кожного студента.

Львівська національна музична академія імені М. В. Лисенка регулярно проводить різні види заходів. Які допомагають студентам та викладачам проявити свої таланти та здібності.

Викладачі ЛНМА у своїй професійній діяльності широко застосовують аудіо метод навчання студентів, який збагачує та удосконалює досвід слуху у вихованців ЛНМА. Суть цього методу полягає у використанні під час навчання студентів аудіо технічних матеріалів. Цей метод збагачує слуховий досвід не тільки вихованців академії, але й самих викладачів ЛНМА.

Академія організовує турпоходи усіх учасників навчально-виховного процесу академії, розвивають у студента любов до своєї держави та піднімають дух патріотизму, у якого так гостро сьогодні потребує Україна.

Випускники академії відчувають повагу до своїх батьків, країни та Світу взагалі.

Львівська національна музична академія імені М. В. Лисенка ЛНМА ім. М. В. Лисенка

ЛНМА випускає висококваліфікованого фахівця, який готовий вирішувати професійні завдання навіть підвищеної складності, а також гармонійну розвинуту особистість, патріота своєї країни.

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!