Роздрукувати сторінку

Виховна робота класного керівника, як навчальна дисципліна

« Назад

02.09.2016 10:56

Питання навчання, виховання та розвитку особистості залишається однією з головних проблем сучасного суспільства. Важливу роль у цьому процесі відіграє школа і робота класного керівника.

Школа – це місце, де до дитини і її проблем хоч комусь є діло. До вихованню дітей варто було б ставитися, як до найважливішої з усіх земних професій.

Виховна-робота

Класний керівник – педагог школи, який здійснює функції організатора дитячого життя, спрямованої на збереження, зміцнення і розвиток взаєморозуміння учнів, їх батьків, вчителів та інших учасників освітнього процесу. Він повинен організовувати співпрацю і взаємодію учнів, вчителів та батьків.

Виховання у кожного учня порядності, працьовитості, милосердя, громадянськості, толерантності, активної життєвої позиції, дбайливого ставлення до природи, охорона культурної спадщини - ось провідні цінності, якими повинні керуватися класні керівники в своїй роботі.

Виховна робота – це проведення різноманітних виховних заходів з учнями класу згідно з історичними, релігійними, народознавчими календарями.

Начальна дисципліна Виховна робота класного керівника – це система знань про організацію та проведення виховної діяльності у загальноосвітній школі.

Мета: ознайомити студентів із основами проведення заходів із організації та активізації навчальної діяльності класу, формами проведення виховної діяльності класного керівника з класом, особливостями залучення батьків до процесу навчання та виховання дітей, з основними заходами з навчальної, дослідницької та спортивно-масової роботи з учнівською молоддю.

Виховна-робота-класного-керівника

У результаті опанування курсу студенти повинні отримати знання про:

- основні поняття курсу;

- основні цілі та завдання роботи класного керівника;

- загальношкільні та класні заходи;

- заходи з організації навчально-виховної діяльності класу;

- основи роботи із загартування організму дітей, охорони життя і здоров’я та запобігання нещасних випадків;

- зміст індивідуальної роботи з учнями класу: індивідуальна робота з учнями з розвитку пізнавальної активності та творчих здібностей, індивідуальна робота з учнями – дітьми трудових емігрантів, дітьми-сиротами, напівсиротами, з малозабезпечених родин, з учнями, які виявляють ознаки дезадаптації у навчанні та рояви девіантної поведінки, з дітьми сімей «групи ризику»;

- основний зміст роботи з батьками: організація роботи батьків у допомогу з підготовки та проведення навчально-виховного процесу, робота з батьківським активом, організація роботи батьківського комітету, робота з педагогізації батьків.

Класний-керівник

Отже, Виховна робота класного керівника це дуже важлива і актуальна дисципліна, в результаті якої студенти повинні засвоїти, що виховання успішне, якщо воно системне, якщо застосовується індивідуальний підхід у вихованні, здійснюється творчий союз з батьками, вчителями-предметниками, адміністрацією, організатором. Знання та навички отримані в результаті опанування курсу знадобляться як у професійному, так і особистому житті.

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!