Роздрукувати сторінку
Главная \ База готових робіт \ Готові роботи з гуманітарних дисциплін \ Гуманітарні дисципліни \ Методика професійного навчання: основні технології навчання

Методика професійного навчання: основні технології навчання, як навчальна дисципліна

« Назад

19.10.2016 08:56

Педагоги несуть відповідальність за учнів, тому вони повинні контролювати: предмет вивчення, стиль спілкування з учнями, освітнє середовище (обстановка в групі), педагогічну технологію, самих себе. Справжній педагог повинен оцінювати свої успіхи успіхами учнів.

В даний час зростаючий потік інформації в усіх областях людської діяльності вимагає постійного розширення, поновлення знань і переходу до іншого ніж раніше принципу навчання: від «освіти на все життя» до «освіти через все життя», тобто безперервного навчання.

курс-Методика-професійного-навчання-основні-технології-навчання

До системи освіти пред'явлені нові вимоги, які б забезпечували підготовку випускників до роботи в нових різко змінюваних соціально-економічних умовах, що конкретизуються відкриттям нових кордонів, інформатизацією освіти, використанням високотехнологічних технологій.

Все це вимагає перегляду використовуваних методик в підготовці фахівців. Отже, на перший план виходить завдання принципово нового проектування моделі методик навчання, конструювання змісту і організації змістовної навчальної інформації, педагогічної діяльності і навчальної роботи студента в освітньому просторі.

Методика професійного навчання: основні технології навчання – вивчає закономірності методичної діяльності педагога професійної школи з розробки спеціальних засобів навчання.

Мета викладання дисципліни Методика професійного навчання: основні технології навчання:

- формувати уявлення про сучасні моделі методичного знання і вміння проектування, конструювання та розробки змістовного і процесуального компонентів навчального процесу з предметів професійного циклу в освітніх установах, що займаються підготовкою кваліфікованих робітників.

МПН

Відповідно до поставленої мети виділяються наступні завдання вивчення дисципліни Методика професійного навчання: основні технології навчання студентами:

- вивчення загальних питань технології навчання і застосування дидактичних закономірностей і нормативів при підготовці кваліфікованих робочих;

- вивчення питань проектування змісту навчання і дидактичних засобів.

Особливостями структури МПН є її змістовний компонент (концептуальна, діагностична, дидактична складові) і процесуальний компонент, що розкривається через розумову модель діяльності учнів і педагога по формуванню знань, умінь, навичок і управління цим процесом.

Теоретичні основи курсу Методика професійного навчання: основні технології навчання представлені в лекціях як самостійні гілки педагогічного знання про конструювання, розробки і застосування спеціальних засобів регуляції навчальної діяльності педагога і когнітивної діяльності учня.

Курс лекцій складається з шести модулів. У модулі 1 викладаються методи дидактичних основ методики професійного навчання, спрямовані на визначення місця МПО серед інших дисциплін, її ролі в формуванні методичної діяльності учня.

У модулі 2 розкриваються основні види діяльності з аналізу та відбору змісту професійної освіти. Модуль 3 присвячений загальним питанням проектування навчального процесу, змісту навчання і розробки дидактичних засобів, формування вміння проводити методичний аналіз навчального матеріалу, що підвищує ефективність управління пізнавальною діяльністю учнів як на теоретичному, так і на емпіричному рівнях.

У навчальному процесі найслабша ланка - це засвоєння учнями знань і умінь. Тому для педагога дуже важливо вміння проектувати навчальні заняття з предмету, постійно вдосконалюючи шляху індивідуальних методичних систем.

У модулі 4 найбільш повно і логічно розглядається перспективна підготовка майстра виробничого навчання до занять.

Конструювання організаційної форми навчальної діяльності відбувається через вибір методів навчання і їх обґрунтування розкривається в темах модуля 5.

Щоб отримати якісний методичний продукт в діяльності педагога і майстра виробничого навчання, необхідно володіти методом дикої діагностики знань і вмінь учнів в системі початкової професіональної освіти, в якому особлива увага приділяється вибору контрольна-оціночних матеріалів як засобу контролю професійних знань і вмінь учнів (модуль 6).

Методика-професійного-навчання-основні-технології-навчання

Таким чином, під час вивчення навчальної дисципліни Методика професійного навчання: основні технології навчання студенти отримують знання теоретичних і методичних основ, необхідних для активної професійної діяльності фахівця, знайомляться з основами методики професійного навчання. Крім того, у них будуть сформовані елементи педагогічної компетентності в області управління процесом навчання.

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!