Роздрукувати сторінку
Главная \ База готових робіт \ Готові роботи з економічних дисциплін \ Економічні предмети \ Економіка міжнародної інвестиційно-інноваційної, туристичної та медіа-комунікаційної діяльності

Економіка міжнародної інвестиційно-інноваційної, туристичної та медіа-комунікаційної діяльності, як навчальна дисципліна

« Назад

24.03.2017 18:33

Економіка міжнародної інвестиційно-інноваційної, туристичної та медіа-комунікаційної діяльності – курс, який введений для викладання студентам економічних напрямків навчання.

Метою викладання дисципліни «Економіка міжнародної інвестиційно-інноваційної діяльності, туристичної та медіа-комунікаційної діяльності» є оволодіння теоретичними знаннями та одержання практичних навичок щодо засвоєння та проведення оцінки результатів господарсько-виробничої роботи організацій, що проводить інноваційну діяльність, з врахуванням складників зовнішнього та внутрішнього середовища.

господарсько-виробнича-діяльність

Завданням оволодіння курсу є довести до студентів інформацію про: економічний механізм існування міжнародного туристичного та інноваційного підприємства; становлення та застосування його потенціалу з ціллю покращення економічних результатів роботи.

У підсумку оволодіння предметом, спеціаліст мусить знати і розуміти:

- законодавчі положення розвитку світового підприємства;

- характеристики становлення підприємницького середовища;

- положення світової інноваційної роботи та види її інвестування;

- форми та способи міжнародної діяльності;

- інноваційні форми та інноваційний потенціал організації.

Підготовлений фахівець повинен вміти:

- здійснювати аналіз та оцінювати інноваційний потенціал підприємства;

- здійснювати розрахунки показників виробничо-господарської та фінансової роботи світового підприємства;

- формувати напрями збільшення дієвості проведення міжнародної туристичної та інвестиційно-інноваційної роботи на підприємстві.

Економіка-міжнародної-інвестиційно-інноваційної-туристичної-та-медіа-комунікаційної-діяльності

Перелік дисциплін, знання, яких необхідно студенту для вивчення курсу:

‒ світова економіка;

‒ економіка підприємства;

‒ інноваційний менеджмент.

Структура практичного заняття включає такі послідовно виконувані етапи:

1. Опитування студентів за основними поняттями та категоріями.

2. Основний зміст заняття.

3. Підведення підсумків заняття, оголошення поточних оцінок, видача завдань на наступне заняття.

Внаслідок засвоєння курсу студенти повинні зрозуміти та закріпити основні теоретичні та практичні положення та принципи здійснення міжнародної роботи з питань інвестиційної та туристичної діяльності сучасних організацій.

міжнародне-інноваційне-та-туристичне-підприємство

Свою увагу становленню та розвитку курсу приділяли такі науковці: Покропивний С.Ф., Колот В.М., Харів П.С. та ін.

Отже, якщо Вам необхідно купити курсову роботу чи статтю з курсу «Економіка міжнародної інвестиційно-інноваційної, туристичної та медіа-комунікаційної діяльності» звертайтесь у компанію ІЦ «KURSOVIKS». Колектив висококваліфікованих спеціалістів Вам швидко та за помірну ціну допоможе у цьому.

З повагою ІЦ "KURSOVIKS"!